Merhaba arkadaşlar bebeğim bugün 21 günlük dün geceden beri huzursuz uyuyordu zaten burnundan hırıltı geliyordu damla dalan damlattım açtım ama gece sürekli gözlerini açarak uyanıp durdu sallayarakta zorla uyuttum aynı durum bugunde öyle uyuyamıyor daha dogrusu uyuyor ama sonra 5 dkaika sonra uyanıyor az öncede ilk defa uykusunda az bir şey kustu ama kusması bu sefer sıvı değil böyle balgam gibi beyaz yapışkan sakız gibi cıkardı balgam büyük ihtimal onu cıkarın a rahatladı hatta agzını falan sildim uykuya devam etti uyanmadı bile şimdi rahat rahat uyuyor ama internetten baktım beyaz sakız gibi yapışkan balgam alerjik solunum hastalıklarının belirtisidir diyor böyle bir durum yaşayan var mı erkenden acaba ilerlemeden bir hastaneye götürsem mi öksürüğe falan döner diye korkuyorum