Benim kızımda da 20 günlükken başladı, bayağı ızun bir süre de devam etti. Burun tıkanıklığı, öksürük. Ama doktora götürüyoruz ciğerlerinde birşey yoktu çok şükür. Burnu genzine akıyordu, odasını nemlendirince baya düzelmişti. Ama nemi %60-65 yapıyodum. 40-50 bir işe yaramadı. Büyüdükçede bırın kanalları genişliyor tıknıklık gidiyor zaten. Rde benim kızımda reflü var, kusmuk geldikçe genzini tıkıyor demişti başka bir doktorda.