Lyls Anneler kızım 13 aylk yürümeye başladı yürümesi bı değişik aksiyo gibi doktora götürdüm ortopedi doktoruna eğri bacak dedi d vitamini eksikliği den kaynaklaniyo dedi hiç byle bı durumla karşılaşan varmı
iki_prens_annesi_ Lyls bilgim yok ustte kalsin erken yuruyen bebeklerde oluyo diye duymustum ama 13 ay ideal bi zaman inşallah sorun yoktur