nazli_19 44444444 bende üzüldüm tanımasam da bi insanın öldürülmesi çocukları eşi kendimi onların yerine koydum üzülmemek elde değil bi de yapilan yorumlar ne kadar kötüleşmiş toplum yazık
Zmnl19 Solocann yorum yazma rahatsiz oldgn bir postun altina sende kuzum uzucu bir olay degilmi eminim bugun herkes bu habere uzulmustur
Solocann Zmnl19 karşıma çıktı üzüldüm bitti tıpkı tv de haberler de çıkan ölüm haberleri gibi unuttum bile 🤷🏻♀️
Vanilyaaa 44444444 Duyduğumdan beri şoklar içerisindeyim Gencecik bir adam 3 tane evlat Acılı anne baba ve eş Üstelik bu olaydan bile Ece erkeni suçlu çıkarmaya çalışanlar Bırakın insanları acısını yaşasın ölüp giden bir can var ortada .