Fasulyemm32 Kızlar size bi sorum olucak beneğim 3 buçuk aylık iki aylıkken regli gördüm ama bu ay gecikti böyle aksamalar olabilir mi düzenli mi gelşr ? Çünkü prezervatif ve geri çekilme ile korunuyorum aklıma gelmişken sorayım dedim
Elifinannesiiiiiiiiii Fasulyemm32 canım5 aylık kızım var 40 çıktı regl oldum 3 kere düzenli 4. 8 gün gecikti korunuyoruz ama insan tereddüt ediyor acaba acaba derken dün oldum gecikmeler oluyor yani
ofkelisirin Fasulyemm32 5 aya girdi kızım bende hemen oldum regl her ay oluyorum geçen ay 12 gün geç geldi kafayı yicektim oluyor düzensizlik yani
zeynepmommm Zelis1705 bana da dr 1 sene olursa adet olmazsan o zamn gel dedi bide spiral taktırdım acaba ondan mı
Siyahbeyazkadin Fasulyemm32 Merhaba. 3ay 21 günlüğüz 40 ımız çıkınca adet oldum . 2 .defa erken oldum 3.de geç oldum 1 hafta kadar . Düzensiz oluyor şimdilik . Düzene girer diye düşünüyorum ben de .
Jrmommy Ben 2. Ayda oldum sonrasında 5 aydir olmuyordum doktora gittim söktürücü ile olacagim ve cok kilo almissin verince duzene girer dedi. Ah bu kilolarrr bebek gitti gobek geldi