@asellinaaa21
@SuzanNaz
Gerçekten çok uygunmus fiyatı hiç duymamıştım avent le aynı gözüküyor zaten onu almak daha mantıklı.
Aslında şöyle bir durum var meme reddi vardı doğumdan beri biberon kaynaklı. Biberonu bırakıp silikon uçla emzirmeye başladım kabul etti 5 gün öyle emzirdim 2 gün de silikonsuz emziriyorum ama Sağ göğsümü tutmamaya başladı ben de soldan verdim mecburen sağı da sagip veriyorum önceden öyle tutuyor. Sagmazsam tutmuyor bir de solu Emzirirken sağdan akıyor sağı Emzirirken böyle bir sorun olmuyor. O yüzden soldan Emzirirken sağı da sagmak açısından mochi mantıklı olur mu diye merak ettim.