babym22 Bebeğim için sleepy ve prima kullandım bacak nölgesi iz yapıyor bir büyük boy bile alsam iz oluyor. Külot beze mi geçmeliyim? 4 kg olduğunu varsayalım 3 no külot bez olur mu?
Yagmur76 babym22 külot bez için bıraz erken bence canım, benım ıcın külot bez daha Bı faydalı kolaylık cunkı cırtlı bez baglarken ter döküyorum resmen bağlamak ıcın kızım hareketli
Deletedmom0099 babym22 hiç kullanışlı bulmuyorum, birincisi hangi beden olursa olsun karnında iz yapıyor, ikincisi bebeğiniz çok küçük kullanışlı olmaz, üçüncüsü de sürekli altını tamamen cıkarmak gerekiyor kullanımı zor yani
Turunckafam Külot bezi giydrirken zorlanıyorum bende ya ayakları şok sonra kucakla çek yukarı 🙈 daha uygun fiyatlı diye almıştım bir sürü var mecbur kullanicam ama Cirt daha kolaylık bana🥴