sirac_19 Bugün oğlum 9 aylık oldu .. 2 gündür çiş yapmakta çok zorlanıyor. Veee dün ağlamaktan ve ıkınmaktan bitkin düştü.. Zeytinyağı. Falan denedim ama şuan için pek iyi gelmedi.. Başka ne verebilirim
Sultanim sirac_19 çişin zeytinyağla alakası varmı ki ..canım böbreklerğide kum taş olabilir bezine balik böyle beyaz şeffaf parçacıklar varmı beznde doktora getirsen daha iyi aslında
sirac_19 Sultanim bağırsakları düzene sokması için vermiştim.. Bezinde falan bşy yok Allah'a Şükür.. Bildiğimiz kabız..çünkü ıkınıyor ama çıkartmakta zorlanıyo çok az ve çok sert kaka.