Heraninannesi Prima premium care kullanıp memnun kalan var mı sıvı göstergesi var içi petekli gibi. Marketten 92 adedini 73 TL ye aldım
Thesra Heraninannesi Biz doğduğundan beri prima kullanıyoruz çok memnunum 7.5 aylık olduk devam hala sıvı göstergesi var içide petekli doku sızdırma veya taşırma çok istisnalar hariç olmadı oda en fazla 3 kere olmuştur bu aya kadar yani
DerenGrkemYetiker Heraninannesi biz doğduğundan beri premium care kullanıyoruz. 3.5 aylık olduk çok çok memnunuz.
Drottin Heraninannesi ben hiç memnun değilim hamileyken kutu kutu stok yapmışım 2 güne bir kakası taşıyor bir sn önce bitsin bezler diye dua ediyorum o kadar nefret ettim
Arzuhyl Biz de ilk onu kullandık ama hic sevmedik çok kokuyordu bez kokuyor kirlenince daha da kotu konuyordu simdi sleepy kullanıyoruz onun da çizgisi var kirlenince yeşile donuyor
Miniktavsan Heraninannesi ben doğduğundan beri kullanıyorum cok memnunum canım.. Kuru tutuyor sızdırmıyor
Aziz Aktif bebek 70li Hediye gelmisti bits diye Baktim resmen. Premium care de siparis vermemistik nasilsa o da prima diye. Yavrum poposuna yapisti gibi bisiler oldu Bez. Begenseydum aktif bebekler devam edecektum tekrar premium care... Sadece çok Cok pahali...