Hanımlar kızım 20 günlük. Gündüzleri full uyuyor yüzünü yıkayıp uyandırarak emziriyorum😃 Gece 12 ile sabah 7 arasında ise sürekli emiyor uyumuyor hep kucakta…
Gece gündüz farkını öğretmeyr çalışıyorum asla gece ışığı açmıyorum vs ama yok bir gelişme henüz..
Başına gelenler bu durumu nasıl aştı? Ne zaman normale döner🙈