AgentMom ama ben gidemiyorum ki. Eşimle gidebilirim sadece. Ona da hadi sana hediye pasta vs alcam diyemem ki🤭🤭
Kartımda para olsa supriz yapabilirdim sipariş edip. Ya zaten kızgınım ona hediye almak da gelmiyor içimden. Sanki tek benim evlilik yıldönümüm. Hiç umurunda değil.
Hediye eden etmiş zaten evde 2 arabada 2 parfüm var. Para verip de aldığını düşünmüyorum. Çünkü maaşının hesabını bilirim. Nereye ne kadar verdiğini. Bana da hediye almadığı için çok da önemsemiyorum şuan.