Aymiri Bugün 12 ay aşı oldu bebeğim. 5 saat sonra bacağını tutup ağlamaya başladı normalmidir anneler :(
Oyku_nisa Aymiri ağrı kesici verdinmi ben vermiştim hiç sorun yaşamadık ne ağrı ne ateş sorunsuz atlattık
agacsizkoala Aymiri aşı yeri sertlemiş olabilir mi, belki o ağrı yapmıştır. bize yapan hemşire aşı yeri sertlerse kolonya ile biraz ovalayın ilacı dağılsın ağrı olmaz demişti
BirAlparslanAnnesi Aymiri yok panik olma çok normal bize bile bacaktan iğne yapıldığında nasıl oluyoruz onlar söyleyemiyorlarda
Dryamnl Bizdede 4 saat sonra bacakta ağrı başlamisti 2 gün ayağının üzerine bastikca agladi sonradan gecti.