Merhaba benim bebeğimde kolikti çok çaresiz kaldım ve aldım ama benim bebeğimin bağırsaklarını aşırı hareketlendirdi ve sancı yaptı bıraktım. İçeriğini okuduğumda da pasiflora bitkisinin olduğunu gördüm sancı yapmasa da bırakırdım zaten bu tür şeyler direk beyne etki edip uyutuyor sancısını, gazını aldığını için değil 🙂 biogaia kullanmanızı öneririm yanında doktorunuzun önerdiği bir gaz damlası ile