Kızlar oğlum uykuya ilk dalarken memede çok atılılıyor eeg filmi temiz çıktı ama tedirginim birden hızlıca atıldığıda oluyo hafifte oluyo 1,5 yaşında şuan başına gelen varmı bu durum normalmi bazen sayıyorum 15 kere sıçrıyo bazen 5-7 tam dalarken oluyo sonra geçiyo napsam korkuyomu acaba ya eeg yede çok güvenmeyin diyorlar atıp tutuyorum Allah korusun bebekken tamamda artık geçmesi gerekmiyor mu