Cagatayinannesi Şuan yaklaşık 500 metre uzakta oturuyorum oraya 100 mt üstünde de çalışıyorum velakin şuan evimizin önünde olay yeri inceleme var ve hergun böyle 😖 bende buraya olaysiz yerde oturan var ki diye post açacaktım ki bunu gördüm 😏
Busrayolcu Cagatayinannesi ben suan Bağcılar merkez mahallesinde oturuyorum siz nerede çalışıyorsunuz evet çok sıkıntılı buralar