sunbaby teşekkür ederim, bende barınaktan çıkardım ölmek üzereydi. Yaşamaz dediler ama şuan 3.5 yaşında sıpa 🙂
Mevsimsel olarak döküyorlar normal ama onun dışında vitaminler var onlardan deneseniz? Ben kestirmeye düşündüm bir ara ama vet. Eskisi uzamaz tüyleri kötü olabilir dedi. Kıyamadım. Benim bebegim henüz emeklemiyor ama oyuncakları agzına sokuyor. Ben de kontrol etmeye çalışıyorum. Özellikle emziğini. Yere düşürüp hemen agzına atmaya calısıyorum onu takip ediyorum ki genelde de pek evdeyken vermemeye çalışıyorum.
Bol bol taramak lazım Baska alternatifi yok sanırım. Bende mama dışında birşey vermiyorum, mamasını da kaliteli almaya calısıyorum ama işte kedi yani bir şekilde dökülüyor 🤷🏻♀️