Merhaba anneler kizim yarin 6 aylik olacak
3.400 dogdu hastaneden ciktigimizda 3.100 du. 2 ay emdi emmedi mama basladik simdi geldigimiz noktada 6.5 kilo.ama bir haftadir dehset bi biberon reddi var. Ek gida deseniz yeni basladik. Onda da iyi degil. Ben ne yapicam. Pazartesi dr a goturcem rabdevu aldim. Biraz da atesi burun akintisi da var. Israr etmeyim diyorum biraz hasta diye bu sefer de ac ac duruyor. Ne yapcam bilmiyorumm insallah sagliklidir.