1 hafta sonra 4 aylık olcaz dün doktora gittik. 7.200 kilo çıktı. Ne veriyorsan verme bebeğe dedi. Sütten başka birşey vermiyorum dedim. Tamam mama verme diyor hala zaten vermiyorum dedim tamam verme dedi lan m.l mısın dicektim diyemedim zaten vermiyorum neyi verme diyorsun ısrarla. Çocuğum kilolu mu sizce niye böyle apt..l gibi konuştu doktor. Sadece anne sütü alıyor. Ama canımı şıktı birdaha gitmicem o doktora. İyi mi kilosu fazla mı arkadaşlar bilgisizim bu konuda