Suyum 23. Haftadan beri üst sınıra yakın bugün 25+4 oldum mide cebi küçüklüğü var denildi. Kalpte parlaklıkta var demişti ben ikili üçlü yaptırmamıştım iki hafta sonra bi daha gel dedi ama içim içimi yiyo mideyi görüyorum ama küçük olabilir dedi. Özele detaylıya gitmiştim ali ekize o hiç bahsetmedi böyle bişeyden sonraki haftalarda farklı sorunlar cıkabiliyomu her doktora gidişimde bişeyle karşılaşıyorum