Ezgi4147 canm hiç doktor doktor gezme aynısı benim bebeğimde oldu böyle karın bölgesi. 2 tane uzman çocuk doktoruna götürmüştüm. Normal dediler. Sadece şunları önerdi bebeği terletme çok sıcak tutma. Emziriyorsan dışardan paketli yiyecek yeme baharatlı yemek yeme. O kısma hiç bir şey sürme kaliteli krem bile sürme sadece pamukla kaynatılmış ılık suyla sil sabun şampuan asla sürme bebeği yıkama. Bana bunları demişti. 3 4 güne kendi kendine geçti. Eğer yayılırsa bacaklara tekrar gel demişti. Geçer inşallah korkmayın