Kumsal06limonluKek Kızlar dün bulaşık makinesini çalıştırırken elde yıkama bulaşık deterjanı kattım sonra köpürmeye başlayınca kapattım hemen sabaha kadar köpük yok olmuş ama şimdi de çeşme ışığı yanıp yanıp sönüyor makine çalışmıyor ne yapmam lazım ?
Honki_Ponki Kumsal06limonluKek Ahaha gecen bende bi deniyeyim dedim koymaz olaydım köpükler fıskerdi makinamdan. Ama allahtan makinam çalışıyor Bilgim yok üste kalsın postunuz
Uzayiko Kumsal06limonluKek normal deterjanla bozulur diye biliyorum keşke denemeseydiniz.bence servis çağırın
Alnalprdha Kumsal06limonluKek servisi ara canım bu arada çamaşır suyu koyunca daha iyi oluyor mesela balık yaptığım zaman özellikle az koyuyorum bulaşıklar çok iyi oluyor
2minosprenses Honki_Ponki ben zorda kalinca koyuyorum ama az cok koyunca kopuk oluyor birde durulatiyorum makinada yoklukta iyi oluyor ama hep yapinca makinayi bozabilir😭☺❤
Honki_Ponki 2minosprenses Ya benim de arkadasım yapıyormus sık sık dedim bir deniyeyim ama ben güvenipte bir daha denemem sanırım pahalı bir makina nede olsa bu zamalarda almazda eşim valla makina bozulursa 😁🤭
Minisin_annesi Kumsal06limonluKek ay makinaya zarar verebiliyor deterjan allahtan ilk defa yaptınız birdaha yapmayın ve servisi arayın bence
Blackcloud Alnalprdha Temiz olmaya temiz oluyor ama makinenin ömrünü kısaltıyor. Servis söyledi bize özellikle koymayın makineyi bozarsınız yoksa diye.
Kumsal06limonluKek misssangreall@Aryabebek14#18171101 Honki_Ponki Blackcloud Alnalprdha Hepinize çok teşekkür ederim kızlar sağolun ❤️🍭
2minosprenses Honki_Ponki bozmaz bence az koyun fazla koymayin ben cok sık yapmiyorum tablet bitince zorda kalinca falan 🙏❤😍
Aryabebek14 Kumsal06limonluKek ayyy benım de basıma geldi ne hakla hizmetse gittim koydum baya ds koymuşum bir baktım makinadan köpükler taşıyor. Düğmeye basıyorum kapanmıyor bile napacağımı şaşırdım asla gitmedi köpükler bütün bulaşıkları tek tek yıkadım boşalttım makinayı iyice kuruladım içini. Fişini cektim 1.2 gün çalıştırmadım iyice kuruyana kadar içi sonra düzelmişti
Kumsal06limonluKek Ikigozumuncicegizeynep misssangreall Aryabebek14 Ay kızlar makinem düzeldi çok şükür aman siz siz olun elde yıkama deterjanı kullanmayın makineyi bozuyor 🤦
misssangreall Kumsal06limonluKek Filtre yi söküp Lavoba açıcı döküp üzerine kaynar su döküp boş çalıştırın düzelir
Kumsal06limonluKek Ikigozumuncicegizeynep İnternette güzel yıkıyor diye okumuştum ama azıcık dökülmesi lazımmış ben çok döktüm 😱🤦
Aryabebek14 Kumsal06limonluKek ay hadi gözünüz Aydın yok yaaa tövbeler olsun bir daha yıkar mıyım 😀😀😀😀😀 o an akıl ne dediyse işte kilerdeydi üşendim almaya aman dedim kullanayım bi kez sjsjsjjs neyse bir müsibet bin nasihatten iyidir 😀😀
Kumsal06limonluKek Aryabebek14 Ay aynen bende elimin altında şu dedim şunu kullanayım dedim demez olaydım🤦😱 2 gün çalışmadı makine bide çok doldurdum köpürdü de köpürdü🤦😂