Cumartesi sünnet ettirdik lokal anestezi ile 15 aylık oglum bardak koydurttu ilk günden beri krem verdi krem sürüyorum az önce değiştirirken bardagı dikişlerin etrafında sümüksü cıvık bi tabaka oluşmuş yapış yapış onu temizlicek miyiz yoksa kalcak mı öyle ilk banyosunu cumartesi yapcak doktora yazdım ama cevap bekliyorum hala sizede sorayım dedim