BenMathilda Uzaybtl Süt içince ciddi manada matıștığını gozlemliyorum. Onun dışında kaşınmak😌 saclarini, sırtını..kaşıdikca rahatlıyor gevsiyor sanki, kuzu gibi 🤗
GonulUckun Melinaderya bu süpürge sesinden ne zaman kurtuluruz ya 9 aylık hala onunla uyuyo hatta uyuyoruz diyim bizde alıştık artık her gece onunla uyuyoruz 🤷🙄
Uzaybtl cottoncandy ya bazen anne sütü enerji veriyor galiba 🙈 uykusu varken birden açılıyor emerken 🤗
ayscnky1 Seyma34 5 aylık bebeğime gece uyumadan önce bir kaşık versem birşey olur mu bende içiyorum ama gece kırk kere kalkıyor bıktım artık rezene uyku getiriyorsa vereyim 🤷🏻♀️
Yenianne0681 Uzaybtl ben buhurdanlikta lavanta yagi yakiyorum sakinlik ve uyku versin diye ise yariyor gibi
Ayca_ogun1 Yenianne0681 gerçekten işe yarıyor mu ben uykusu gelsin diye neler neler besliyorum yoğurt ve bazen rezene çayından azıcık damlatıyorum yinede uyumuyor
ipekbocugu lalbg aynen ek gıdada yoğurt vermeyi dört gözle bekledim yoğurt verdiğim günler uyumadı ,banyo dediler banyo yaptırdığımda daha dinç oldu
palatuba Bazen rezene bazen anason çayı veriyorum. 2 ay 23 günlük kızım. Bi çay bardağına anason çayını demliyorum. 2-3 çay kaşığı veriyorum. Çoğu zaman işe yarıyor. Gazına da iyi geliyor.
balyanak58 palatuba iki aylik bebege iki üç kaşık cok degil mi? Benimde iki aylik bebegim var doktoruma rezeneyi sordum, kimyon çayından başkasını onermedigini soyledi. Kimyon çayı da 1 çay kaşığı vermek kaydıyla icirebilecegimi soyledi.
Merakettiklerim_ palatuba iciriyorsunuz yani, peki gerçekten uykusuna iyi geliyor mu :( 4 buçuk aylık oğlumda denesem mi bilemedim
Elifcinargul palatuba bu kadar küçük bebeğe miktar çok fazla birde rezene epilepsi tetikliyormuş ki özellikle belirteyim ben ne zaman içsem nefes alamıyordum 2 aylık bebek ne hisseder acaba 🤔araştırın bunu isterseniz burda daha önce postlarda açıldı bununla ilgili
Yeter61 Ne yapsam faydasız banyo yapan çocuk rahat uyur derler benimki daha enerjik olup uyumuyor..keyfi ne zaman gelirse o zaman uyuyor.bazen memede bazen de sallayınca ancak başka türlü yok..
Skannesi Yeter61 en azından uyuyo. Benim kızımda oda yok. 5 aylık ama gün içinde toplasam 5 saat uyumuyo
Skannesi Findiks benim 2 tane kızım var 18 aylık 5 aylık doğduklarından beri uykuya karşılar. Böyle bişey görmedim yaaa. Bu zamanın tüm bebekleri öyle galiba. Gece gündz ayaktayız