Kızlar bebeğim 3.5 aylık artık mama yemek istemiyor bir çok mama değiştim. Sma,hipp,aptamil şuan bebelac gold kullanıyorum. Kafasını sürekli sağa sola çevirip duruyor.uykuda yiyordu şimdi onuda yemiyor…3-4 saatte bir mama veriyorum onunda yarısını yiyor yarısı hep kalıyor..90cc zor bitiriyor. Napıcam böyle?önerileriniz nelerdir..