Kizlar merhaba. 7 aylık Bebeğimin dışı çıktı ucu hafif gözüküyor fakat çok acısı var sürekli ağlıyor normalde böyle bebek değildi normal olarak karşılıyorum haliyle. Diş kazıyıcı kesinlikle almıyor ve evde yapacağım veya sizin evde yaptığınız doğal diş çıkarması için neler yaptınız lütfen yazın 4 gündür neler çekiyoruz çok aşırı zormuş 😐😐