Kızlar 3.5 aylık bebeğime sütüm artık yetersiz olduğu için doktor tavsiyesi üzerine mama takviyesine başladım ama ne yaptıysam biberonu tutturamadım ağzına biberonu verdiğim an kusacak gibi yapıyor bende mamayı şırınga ile veriyorum ilerde bi zorluk yaşarmıyım bi sakıncası var mı sizce bu durumu aranızda yaşayan var mı