Aliaslan1 kereminannesiiiiiii ben de bekliyim burda dün farkettim azıcık önlerde olmuş bebek yağı sürüp beklettim sonra tarayarak yıkadım biraz azaldı ama tam geçmedi
Nur_61 kereminannesiiiiiii 52 günluk bebeğimin basinda ahafif hafif vardi tatlı badem yağı sürdüm 2 saat filan beklettim dus aldirirken bebek süngeri mi lifi mi ne onla hafif hafif cikardim bir defa da bisey kalmadi sacinda
Elzsln kereminannesiiiiiii ben doktora sordum yapıcak birşey yok kendiliğinden geçicek dedi bi çaresi hemen geçirecek birşeyi yok dedi
Nursena0606 kereminannesiiiiiii Öncelikle duşta saçını en son yıkıyorum ve ıslak bekletmiyorum. Kullandığınız Şampuana dikkat edin. Saçını tarayın. Duştan yarım saat önce zeytinyağı sürün ve bekleyin.
kirmizibasliklikiz_ kereminannesiiiiiii hicbir sey 😁 biraz ugrastim baktim gecmiyor kendi haline biraktim
Oyku_nisa kereminannesiiiiiii benm bebeğimde bir kere konak oldu ılık zeytinyağıni sürüp biraz beklettim sonra tarakla hafifçe taradım pırıl pırıl oldu güzelce yıkadım birdahada hiç konak olmadi Allah’a şükür