Aynuradem öncelikle masalallah benimde oğlum 26 aylık
Bı Z erken bıraktık emmeyi ben istedim 17 aylık di sadece emmeydi ve çok eziyet etti için mecbur kaldım ilk bebeğim di herkes de bırak bırak dedi ikinci çocuğum olursa 3e kadar yolu var bende artık çok pişmanım minicik kuzumu emzirmedim
Öncelikle ben emme saatini ve sayısını azalttım sabah öğlen akşam gibi sonra sabah Yok öğlen var derken birden kestim üç günde bıraktı oğlum