EsraUlurak Merhaba hanımlar begin 4ay 8 günlük bu gün farkettim üst diş yerinde beyaz bi noktacık var diş değil ama sizce ne olabilir doktora gitmeden bi sorayım sizlere
MiracAlpinveUmutunAnnesi EsraUlurak dis cikcak canım benimkini de öyle olurdu önce beyaz noktacik görünür
Bet EsraUlurak net konuşmak istemem ama dişle alakası yok. Epstein incisi diye bir oluşum. Benim kızımda da iki üç kez çıkmıştı. Zararı olmadığını söyledi doktorumuz. Siz yine de araştırın isterseniz
EsraUlurak MiracAlpinveUmutunAnnesi ama iğne ucu gibi sivilce gibi birde üst tarafta önce alt dişler çokmazmı
MiracAlpinveUmutunAnnesi EsraUlurak bebekten bebege değişir benim tanidiklarimin bebisleri önce üst dişleri çıkanlar var canım ama yinede doktoruna sor
EsraUlurak Bet evet bende araştırdıgımda nette öyle yazıyor ama neden çıkar bi zararı varmı onlar yoktu birde oğlum çok huysuzlaştı iyice sadece su içmek istiyor biberonla mama yemek istemiyor 😕