Ervammmmm Bebeğimi her uyutmaya çalıştığımda ağlıyor. Beşiğine koyduğum gbi başlıyor zor durduruyorum. Günde 5 kez uyuycaksa her seferinde böyle. 5 aylık acaba ne yapabilirim fikri olan var mı
Zebe Ervammmmm benimki çok uykusu olduğunda ağlıyor. Yani değişik bir durum. Ağlıyor zoraki ikna ediyorum yatırıyorum başlıyorum sallamaya anında dalıyor. Aynı sebepten olabilir mi
Mehmetmirza Ervammmmm saatten ziyade uyku sinyallerini iyi takip edin benimkide çok ağlıyordu bu şekilde aştık
Ervammmmm Olabilir ama uyku aralarını uzun tutmuyorum ki 1 en fazla 2 saate tekrar uyutuyorum benimkide sallayınca genelde 5 dkya uyuyor ama her seferinde ağlaması beni üzüyor çok
Ervammmmm Mehmetmirza uyku sinyalleri olarak esnemesini bekliyorum ve gözlerini ovuşturduğunda yatırıyorum buda genelde 1-2 saati buluyor. Genel olarakta hep huysuz bir bebek😭