gulceninannesiii Merhaba, 8 gün önce doğum yaptım, göbeği düşmeden bebeği banyo yaptırmayalım dedik ama düşecek gibi değil. İnceldi ama düşmesi sanırım 1-2 gün daha sürer. Boynu falan da kızardı biraz, banyo yaptırsak sorun olur mu sizce
Ayca77 gulceninannesiii canım ikinci gün yıkadık, biz dayanamıyoruz duş alamayınca yavrum nasıl dayansın, yıkayın bence göbeğine çok değmeden, bugün yarın düşer ☺️
1Beybiletto gulceninannesiii ben hep yıkadım canim sadece yıkadıktan sonra orayı güzel kurula islak kalmasın tek önemli nokta bu.. hemde 5 güne düşmüştü gobek bağımız 🧿🙏
Arimayaa Bence göbeği düşmeden yıkamayın bizim doktorumuz da bu şekilde söyledi enfeksiyon kapma riski fazla ılık temiz bezle silin zaten iki güne düşer yikarsiniz🌺🐣
Nesrincente gulceninannesiii biz hastaneden geldıgımızn ertesi günü yıkadık bizimki baya gec düşmüştü bıde önemli olan guzelce kurulamak