Aselmm Merhaba güzel anneler. Benm daha günüm gelmedi 4 gün var amaa bugün baş dönmesi ve mide bulantım oldu. İlk hamileliğimde bile baş dönmem olmamıştı bu kadar. Sorum şu günüm bile gelmeden olma şansı var mı. Başına gelen var mı acabaaa😔
BugsBunnyy Aselmm son gun olusmaz zaten adetten snr olusmaya basliyor.olup olmadiginizi bilmek imkansiz
Aselmm Cansu4401 Teşekkür ederim. Ama aşırı oluyor normal mi bilemedim. İlk hamileliğimde hiç basım donmezdi bu tüm gün sürdü nerdeyse
busraaldemir1485 Aselmm sadece baş dönmesi hamilelik belirtisi değil canım ben hamilelgimde hiç olmadı tansiyonun düşüyor olabilir şekerin düşüyor olabilir eğer günün geçerse hamilelikten suphelen ya da dahiliyeye gozukmeni tavsiye ederim
Aselmm busraaldemir1485 Az biraz da mide bulantım olunca korktum da. Dahiliye görünsem daha iyi olacak sanrm . Çok teşekkür ederim. 🥰
tumaypir Aselmm ya bende hamile olabileceğimden şüpheleniyorum adet günüme bi kaç gün var ama olabilir mi böyle bişey ilk hamileliğimi erken fark etmiştim ama bebeğim şuan 8 aylık çok küçük olduğu için bu durumu kabullenmek istemiyorum sanırım 😓
hunilimomm Aselmm hamileliğime (2. Bu arada) bir hafta önceden mide bulantılarım bas gösterdi her ay olduğu icin psikolojik sandım hatta arkadaşlarla dalga gectik sonuç hamileyim korunmadıysanız olabilir tabi ki
hunilimomm Aselmm ben ilk hamileligim de 4 gün kala öğrendim test varsa evde bi yap istersen icin rahat eder