Ecemegem 1Beybiletto çok huysuzlandı sürekli ağladı huyu değişti emmede de sıkıntı yaşadık o günlerde
Mila4766 1Beybiletto evet oldu iştahsızlık ve huzursuzlanma oldu normaldir .hafif ateşte oldu 37 derece oldu çıkıyordu calpol verdim durdu ateşi gece gün içinde ara ara hafif ateş seyrediyor
AnnaKarenina_ 1Beybiletto offf bizimde yarın var dert ettim kendime 3 aşı birden vuruyorlar diyolar doğru mu
Ecemegem 1Beybiletto 1 çay kaşığı ağrı kesici verdim öyle uyumuştu o gün ağrısı vardı belliki çok ağladı çünkü
1Beybiletto AnnaKarenina_ bisey olmuyor canım stres yapma kontrol edeceksin sürekli işte 🙂 bak benimkinde ates yapmadı sadece 3 gün huzursuz olabilir demişti birazcık iştahındada sknti var bi de atak haftasında derken hersey üst üste geliyor🙂
AnnaKarenina_ 1Beybiletto biliyorum ama biz baya zorluklar atlattık sürekli kan fln aldılar iğnede aşırı ağlıyor üzülüyorum inşallah bizde de sorun olmadan geçer sizede geçmiş olsun ☺️