Kızlar bundan 2 hafta önce post açmıştım otizim mi diye 2 haftanın sonunda gösterdiği belirtileri yazıyorum . Nene ,dede,teyze,bak,gel,ham,aaa,hala bi iki defa dedi ondan sonra ellerini yuları kaldırıp kucaklamammızı söylemeyi öğrendi elimizden tutuyor birşey istediği zaman oraya götürüyor yemek kendi yiyor cieee oynuyor bahanesine halası sarıldığı zaman onu iteliyor kendi uzanıyor halasıyla zıplamaya başladı , birşey istediği zaman eliyle göstermeye başladı . Çizgi film asla izletmedim sürekli çocuklu ailelerin yanına götürdük su an bunları yapıyor kızlar daha evime gidemedim kardan dolayı yollar kapalı yarın gidicem ins gider gitmez randevu alıp götürücem bakalım ins birşey çıkmaz 😔