brmelekannsi ben de ilk kez daha geçen hafta kestim benimkiler de henüz yeni yeni uzamaya başlıyor. Yüzüstü yatırmayı pek önermiyorlar ani bebek ölümü sendromu sebebiyle. Ama bebeğim kafasını döndürebildiği için, kundak kabul etmediği için bu nedenle de sürekli sıçradığı için yüzüstü yatırmakta çare buldum.