Banu- Gerçekten yazdığımız yorumlara yazık. Tv izletmeyi destekleyenlere ne güzel cevaplar yazmış. Bizlere bir teşekkür bile yok. İşine gelmemiş çünkü. Vicdan rahatlatmaya yazdığı o kadar belli ki. Kendi gibi anneler iyi yapıyorsun desin, oh tamamdır. Çok üzgünüm gerçekten. Umarım bebek daha fazla zarar görmez