Zuhal1414 bunu buraya neden yazdiniz ki ? Hem yorumlara cevap olarak “bisi demicem” demissiniz hemde hayatiniz boyunca yuzune bi kelime edemiceginiz insanlarin arkasindan konusuyosunuz. Adam ölmüş gitmis bize rahmet dilemek, ece erkenede sabir dilemek düşer.