Anneler merhabalar bebeğim ilk kez pişik oldu doğrusu oluyordu ama kızarınca krem sürüyordum hemen geçiyordu. 3 gündür ishal gibi günde 10 12 adet kaka yapıyor üç gündür hiç çişli bez almadım hep kakalı bez aldım altından ve artık götünü silerken heralde cildi tahriş oldu. Kakası da koyu yeşil parça parça . Doktora gitmelimiyim? Yollar karlı olduğu için riske atmak istemedim sizce ne yapmalıyım neden böyle ishal olur.