Aae_08 yusufmertmom hayır öyle bir şart yok. Bizim çocuk doktorumuz 2. Ay aşıları ile birlikte rota yapıyor . Yani öyle bir zorunluluk yok
yusufmertmom Aae_08 tamam işte 2.ay aşısında demedi bana sağlık ocağı birlikte yapılıyor diye başka sağlık ocağı da 10 gün geçtikten sonra git yaptır dedi