pelinburak1502 42 günlük bebeğim gece hep aynı saatlerde uyanık ağlıyor sızlıyor. Bir yerimi ağrıyor diye düşünüyorum. Ağrı kesici fitil veriyorum. Emziriyorum mama veriyorum gazı in uğraşıyorum. Kakasını bile yapıyor ama halen uyumuyor 4 diyince pat diye gidiyor gün içinde de deliksiz uyuyor neredeyse. Evde 21 aylık bi kızım daha var. Gündüz ona yetmeye çalışıyorum ama inanın tükendim artık. Başına böyle bişey gelen var mı? Ne zaman düzelir.
150421Elis pelinburak1502 buyuk ihtimal kolik,ne yaparsaniz yapin gecmez duzelme,, 3-4. Ayda rahatlarsiniz anca ozaman gecer.benim kizimda oyleydi gun icinde surekli uyurdu gece 3 te uyanirdi sabah 7ye kadar araliksiz aglardi,sadece biraz sabir 🤷
Tgb9191 pelinburak1502 benim bebeğimde hep 11 de kalkar gece 4 de yatardı gündüz emziriyordum doyuyır uyuyor çişli kakalı bezleri alıyorjm ama gece o saatlerde hep aranıyor doymuyormu diye üzülüyordum atak haftası belirtileri oluyor sanırım şuan geçti yapmıyor sadece bu arada uykusu hafifledi ıkınıyor 5. Hafta atak belirtisiymiş 🤦🏻♂️🤷🏼♀️