Durumira ben de31.haftada doğum yaptım ve 28.haftada ciğer geliştirici olmuştum. 32 de tekrar olacaktım ama doğdular. Bir sefer oldu tamam ciğerler gelişti diye bir şey değil bu maalesef.. küvözde tabii ki de ciğerleri gelişiyor oksijen takviyesi alıyor. Oksijen genelde gözlere zarar verir ama bu her bebekte olmaz. Oksijen alma oranı, süresi bununla çok ilgili. Olumsuzu düşünmeyin sakın. Şuanda zaten dışarda yaşayabilecek durumda değil. Orda çok güzel bakılıyor🌸 sizin karnınızda gibi gelişimini tamamlıyor. Evet zor ama sabır. Hepsi geçecek🌸