bebeğim kolikti devamlı ağlıyordu 3-3,5 ayında bıçak gibi kesildi ve gece uzun uzun uyumaya başladı. her bebek farklıdır ama gazı bitince rahatlıyorsun ben 2,5 aydır gece mis gibi uyuyordum oğlum uyuduğu için şimdi atak haftasındayız bide diş çıkaracak galiba geceleri devamlı uyanmaya başladı.. yani diyeceğim o ki gaz biter atak başlar atak biter diş başlar böyle böyle gidiyor.. gazı bitsin nefes alırsın😊