blue5 Bebegim cok bagirmaya ve çığlık atmaya basladi. Mutlu oldugunda da sinirlendiginde de basıyor cigligi.Sizinkiler de boylemi arkadaslar?
kullanilmiyor1205 blue5 dört buçuk aylık bebeğim de öyle sanırım kendi çıkardıklara sese şaşırıyolar 😆 yüz ifadesinden anlasiliyo ama o an sinirli mi yoksa şaşkın mi olduğu
Musam blue5 oğlum 8 ay 4 günlük dun gece ara holde yürütecle koşuyor cıglık atarak kahkaha atıyor (komşular ne dedi acaba 🤣🤦🏻♀️🤦🏻♀️)
Zuzuk35 Benim kızım da öyle gecenin bi vakti bile tiz sesler çıkarıp duruyor 😂(kulak kalmadı bizde )sanırım seslerini yeni keşfediyorlar hoşlarına gidiyo böyle bağırmalar 🥰