Ben de bu konudan çok muzdariptim. Kızım 3 aylık, gündüz uykularını yarım saat en fazla 45 dakika uyuyor. Geçen hafta doktoruma sordum çok normal, büyüdükçe etrafa ilgisi fazlalaştıkça daha da azalacak uyku süresi dedi. O öyle söyledikten sonra rahatladım. Bugün mesela sabah 10’dan beri toplasam 20 dakika anca uyumuştur. Ama huysuz değil, keyfi yerinde o yüzden sıkıntı yapmıyorum 😌