kuzey-21 en yakınım babam mide kanseriydi 2.evredeydi 2A. 2020 yılında ameliyat oldu mideyi aldırdık 2 kemoterapi aldı 2.kemoterapi de ameliyat yerinde kaçak oldu karnı şişti sarardı tuvalete çıkamadı nefes alamadı o öyle oldukça biz diri diri toprağa girdikk en son kendi doktoruna götürdük tomografi mr derken kaçak olduğu anlaşıldı 2.ameliyata alındı 15gun yoğun bakımda kaldı ne görebildik ne sesini duyabildik ne haldeydi onu bile bilmiyorduk sadece iyi iyi bu kadar bilgi veriyorlardı.Yogun bakımdan çıkınca tam 15 kilo verdi 15 gündee çıktıktan 1 2 ay sonra çok şükür kendini topladı zayıfladı evet ama kendi iyiydi onkoloji ye gittik hemen doktor kemoterapi yi kesti zaten 2 tane alacaktı başka almiacakti 1 ay ışın aldı hiç zorlanmadı çok şükür ona da bi sorun yaşamadık şimdi kemoterapi işin biteli 3 sene oldu 4 aya bir kontrole gidiyor Rabbıme binlerce kez şükürler olsun iyi Rabbım tüm hastalara şifa versin🙏