Kikiriki Deletedmom_61 yapılacak hiç bişi Yok aslında bizde bu hafta atlattık eşim ben çocuğum 3 aylık oda ateşi çıktı hafif öksürük oldu ben doktorasl götürmeyi tercih ettim çok küçük diye çocuk doktorumuzda götürmemi önerdi tahlilleri temiz çıkınca içim rahat bir şekilde ateşini kontrol altında tuttum iki gün sürdü sonra geniz akıntısı Burun tıkanıklığı oldu öksürük oldu ben göğüs kafesine sırtına sıcak bez koydum onuda öyle atlattık ateşi çıkınca parol verdim kendim için hiç bişi yapamadım hâlâ grip gibiyim bir türlü geçmedi 😔
Balkupum2505 Deletedmom_61 3 gün önce bitti karantinam odaya kapandim cok sukur oglum ve esimde bisey yoktu. Esim bakti ogluma ilk 4 gun agir gecirdim sonra sonra duzeldim oglumun bukundugu odaya girmedim dokundugm her yere kolanyagi sıktım. Mutfakta yemegimi bulasigimi kendim yaptim esim sadece oglumla kendine kendisi yapti bu sekilde cok sukur atlattim sarimsak yuttum günde 3 4 tane kucuk kucuk keserek yiyemedigim icin. Günde 3 bardak partakal sıktım zencefilli limonlu balli cay ictim sürekli ihlamur ictim cok sukur iyiyim. Sizede cok gecmis olsun
Deletedmom_61 Kikiriki çok geçmiş olsun siz pozitif çıktıktan sonra mı bebeğinize geçti bende emziriyorum atesi falan normal şuan da korkuyorum
Elf06 Kikiriki çok geçmiş olsun iştahsızlık oldu mu acaba bebeğim önceden yerdi şimdi asla yemiyor asla çok üzülüyorum su bile içmiyor 🥲
Kikiriki Deletedmom_61 eşim ateşlendi ilk önce cumartesi gecesi sabaha hemen test verdi pozitif bende ve bebeğimde bişi yoktu pazartesiye akşam 4ten sonra ateşi çıkmaya başladı keyfî yerindeydi ama parol verdim düştü sonra yine yükseldi çocuk doktorumuzu aradım küçük olduğu için bir pandemi acile götürmemi söyledi bende yine bir belirti yoktu sonra bebeğim ve bende test verdik pozitif çıktık Hastanede tüm tahlilleri yapıldı birşey çıkmadı Allah’tan ama imza atarak hastaneden çıktım yoksa yatış yapacaklardi küçük olduğu için ertesi günde bende belirtiler çıkmaya başladı öyle böyle atlattık çok şükür 🤲 ben pek emziremiyom aktif olarak mama alıyor bebeğimm
Deletedmom_61 Kikiriki eşimle ayni gün bebeğimde ateşi vardı benim yoktu benimde 2 gün sonra çıktı acaba dedim eşimden mi aldı ki bebeğim dedim şimdilerde biseyi yok önce atlattı sanırım dedim benimde gece 3de aradılar
Kikiriki Elf06 olmadı benim bebeğim de ama normalde de iştahlı bir bebek oyuzden belkide bol bol sıvı takviyesi çok önemli aslında vücudu susuz kalmasın bana ilk onu tembih ettiler
Kikiriki Deletedmom_61 ateşi falan yoksa korkmaa demekki hafif atlatıyor ben üçümüz de pozitif çıkınca oda ayirmadik maskede takmadik eşimle ortaklaşa baktikk bebeğe dinlenmek için
Altaycenk Bizdi pozitif çıktıık bugun , bu ara baya yaygın bebegim 7 aylık o da pozitif eşimde pozitif , eşimde hiçbirşey yok, oglumun ateşi 37 çıktı dun ilaç verdim duştu , şimdi acayıp baş agrısı ısıtma var Allah tez arada şıfa versin