Bugün bezini takmadım aslında uzun zamandır hazır. Çalıştığım için başlayamamıştık. Bugün 4 kez çişini söyledi yaptı. Maşallah hiç kaçırmadı. Öğle uykusunda bez takmalı mıyım? Çünkü kesinlikle yapacak. Yardımcı olur musunuz? Ne yapmalıyım? Doğru olan nedir?