Merveee-123 canım benim kızımın düzenli doktoru Bursa da biz inegölde oturuyoruz. Birgün rahatsızlandı mecburen inegölde özel bir dr götürdük bize bu damlayı verdi 2 gün sonra kendi doktorumıza gittik. Ve bize bu damlayı verdiğini söyledik bize hemen çöpe attırdı. 2005 yılında yapışan bir araştırmada beyinde hasar bırakıcı maddeye rastlanmıs. Suklaroz var internettende araştırabilirsin zararlı bence bize relactaz önerdi onu kullanıyoruz. Dr danısarak kullanabilirsin