Merhabalar bebeğimin uyumadigini hep belittim aslında 8 aylıkken bı ara uyku eğitimi vermeye çalıştım oldu da sanki yatağında kendi uyuyordu sonra bı dış geldi bütün herşey bozuldu ayağımda sallanma bilmeyen çocuk ayağımdan inmez oldu hiç istemediğim şeyi yaptım ama olmuyor gece uykusu yok artık kaç kere kalkıyor sayamiyorum beşiği deli gibi 1 buçuk saat uçurdum dün hızlı sallanarak uyumak istiyor yetmiyor ayaklarıma aliyoeum bı posta da öyle sallıyorum bu arada 1 yaş 24 günlük bugün gene uyku eğitimi perileri geldi 😁 dedim başlayalim ve başladık partk yatak kullanıyorum 2 kademeli üstte yatırıyodum ama tırmanıyor alta yatirdim bu seferde 100 kere dikildi emziriyorum 2 kere emzirdim mayistirdim uyku arkadaşı verdim sakaciktan aglamalarla 55 dakikanın sonunda kendi kendine uykuya geçti şükür asla poposuna pis pis istemiyor çok sinirlendi ama uyudu herşey onun için valla kendimi düşünmüyorum uyku sifir sizden de destek ve öneri bekliyorum gelin beraber aşalım su uykuyu 🙈🤩😌🧿