Selam arkadaşlar deneyimlerinize ihtiyacım var. Kızım 22 aylık 3. Gün oldu memeden kestim ogle uykusu haric gündüz emzirmiyodum birde gece uykusunda ve geceleri kalktığında. Haliyle uykuyla memeyi cok bagdastirdi😔 2 gündür öyle böyle idare ediyorduk ama dün gece ve bu öğlen sanki ilk günmüş gibi çığlık kıyamet agladi uykuya ikna etmem ayağıma alıp sağlayabilmem 50 dakika sürdü 🤔 daha önce deneyimi olan anneler benmle paylaşabilir mi ne yapmalıyım alışır mi bu sekilde.